2011-03-25

Bästa tiden på dagen.

Sitter och lyssnar på Wolf FM som äntligen börjat sända webradio. :D
Wolf FM

Jag är "ledig" idag, och ändå gick jag upp kl 7 imorse. Kanske inte helt frivilligt, för det var Akilah som bestämde att det var dags att äta frukost. Hon anser att när man väl börjat röra på sig i sängen på morgonen, då ska man UPP. Hon skäller inte eller nåt, utan kommer bara fram till sängkanten, viftar på svansen, ser jättehoppfull ut och gruffar lite. Går ju inte att motstå henne då. :)
Så jag gick upp, åt frukost och planterade mig i soffan framför några avsnitt SatC. Sen blev det en timmes promenix i blåsvädret. Nu ska jag strax hoppa i duschen och åka ner på Mora för att träffa distriktschefen på företaget jag sökt jobb hos.

Sen funderar jag på att klippa mig och färga håret, som SKA vara svart men inte håller med mig helt. Måste förbi hos mormor också och låna skrivaren så jag får ut bilden jag ska ha med mig ner på studion sen. :)

Jag älskar lugna, tidiga förmiddagar, innan dagen riktigt börjat, när man kan sitta med sin kopp kaffe och bestämma vad man vill göra med all sin tid som man givetvis alltid har över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin