2011-03-23

Trucker at last?

Fick nyss besked angående jobbintervjun jag var på förra veckan, och ska träffa distriktschefen på fredag så det verkar ju lovande. Dock fick jag ju lägga om min veckoplanering lite nu, med skolgång imorgon och Mora på fredag. Går ju det med, men nu lär jag byta om och åka in till Mora i alla fall för att allt ska gå ihop. Inte mig emot iofs, får ju sova bredvid älskling inatt. :)

Sen har jag mailat på en annons idag... Tänker inte säga mer än så, fast det finns nog en och annan som kan förstå vad det handlar om. Högtflygande drömmar nu igen... Precis som vanligt, men vad ska man annars göra då? :)

Nähä,, ska bära in lite ved och elda på i pannan, diska och byta om, sen ratta 245an mot metropolen Mora. Fint de. :)

1 kommentar:

  1. Happ, ännu en blogg att följa! ;) Roligt! Hehe...

    Hoppas du får jobbet!

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin