2011-03-21

Saknade änglahästar.

Hemma på vackra Klockarberg igen.

Med tomma hagar på gården, och ett ekande tomt stall, kan man inte annat än låta tankarna vandra till de älskade fyrbenta vänner jag haft genom livet.m Mina två bästa vänner finns i himlen, och jag saknar dom. Mina vackra änglahästar. Jag lever på hoppet om att vi en dag återförenas. Mina stora kärlekar.

Kicki JM 1985-2008

Xenophon ox 2000-2009

Framtiden, och på något sätt en liten bit av dem båda, finns i min underbara Kenza - det lilla tösafölet som jag var med och drog ut, strax efter kl 11 på kvällen den 9 juni för två år sen. Jag kan knappt vänta tills vår framtid tillsammans börjar på riktigt.


Och i hemlighet växer det andra drömmar i mina tankar. Drömmar som ska bli verklighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin