2011-03-16

Vill vill vill.

Jaaa, har dumpat karln framför Efterlyst i soffan, motionerade just hunden för sista gången idag och funderar på om det är lämpligt att lägga sig halv 10 när man är ledig dagen efter?
Eller ledig och ledig, jag ska på intervju för ett chaufförsjobb, distributionskörning i Mora. Vet inte så mycket mer så jag vet inte hur intressant det är än.


Vill så himla mycket så min hjärna och mitt hjärta sprängs snart. Vill skaffa häst igen, en äldre, ridbar häst. Vill ta hem min gudomliga lilla älskade unghäst och börja utbilda  henne. Vill köpa en gård. Köpa en, helt egen gård. Trivs himla bra uppe på berget där jag bor nu, med mitt tomma lilla stall och min söta lilla lada. Men det är inte mitt.

Jag hatar rutin och tråkig vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin