2011-04-26

Fishyfishy.

Eftersom min mobil inte velat samarbeta de senaste dagarna så har jag inte kunnat blogga nåt, men det sket väl ni i?
Sitter och väntar på att fara på praktiken hos Godsservice idag igen. Men Johan bara babblar i mobilen han så jag får inte tag på honom.
Igår var vi uppe hos mig i Klockarberg hela dagen, rena sommarvädret var det, riktigt skönt.


Vi gav oss på Operation Inkoppling av baslåda och stereo i min gubbvolvo men det fattades lite grejer och stereon ville inte fungera så där kom vi bara halvvägs. Sen putsade karln min lite krom på Oldsen och mina wolfracefälgar, jag är inte så brydd i att kromet ska vara blankt och så men det är säkert fint när man tagit tag i det.... På eftermiddagen rensade vi mina rabatter på mask och gick ner till Brasjön och fiskade. Det nappade men ingen fisk ville följa med ur vattnet. Lika bra det.


Jag skulle tälja till en glasspinne, det gick inte bra. Så jag fick knivförbud av karln min. :(
Middag blev det på Fulåberg uppe hos mamma (ja vi har tydligen någon grej med att bo på berg i min familj?) och sen åkte vi hem till Mora.

1 kommentar:

Följ min blogg med bloglovin