2011-05-14

Creepy.

Min kära karl har pratat om ett övergivet hus mitt ute i skogen som han och några till upptäckte när dom var ute och åkte cross. Han ville åka dit igår kväll men jag vägrade åka dit när det var mörkt så vi tog det idag istället. :) Jävlar i min låda. Man åker typ rätt upp i skogen, sen får man ställa bilen och gå några kilometer för det går inte att köra. Man går över nån rasad gammal bro över en bäck och sen kommer man till den gamla gården med flera uthus som bara är helt övergivna. Huset är fullt möblerat med massa gamla tidningar och kläder och annat kvar. Riktigt creepy var det men så jäkla spännande!

 
Den sista bilden är ett av uthusen, dörren var tyvärr låst med ett ganska nytt hänglås så det gick inte att gå in men det såg tomt ut det man kunde se genom fönsterna iaf.

Som sagt, ganska så creepy!

2 kommentarer:

  1. Minns att jonsson och dom pratade om det där huset förut då vi var tillsammans, men jag följde aldrig med dit. Fast spännande hade det varit :)

    SvaraRadera
  2. Skumt med att fullt möblerat hus sådär ute i ingenstans! :O Men där finns säkert mycket fina saker av antikvärde. Möblerna där t.ex. Tänk va mkt man kan få för dem om man hittar rätt spekulanter!

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin