2011-05-22

Konfirmation och hamburgare.

Igår var jag, syrran och våra karlar ner till Ludvika för att gå på vårt brorsbarns konfirmation. Jättekul att träffa halva tjocka släkten igen, och god mat blev det å. :) Jag, syrran och vår yngsta bror hoppade ner maten på studsmattan...


Jag började jobba i baren vid 21, så vi åkte hem vid 19-tiden och idag blev det en lång sovmorgon. Eller ja, jag gick upp 11, karln kom uppvinglande vid 13.30 typ. ;)
Jag fick världens finaste blomarrangemang i trälåda av svärföräldrarna idag, som grattis för att jag är klar med utbildningen. Hur fint som helst, tusen tack. :)



Nu på kvällskvisten har vi gjort riktiga fettohamburgare med bacon och majonnäs, och vanligt bröd som vi stekte. Smakar Amerikat. :) Och fet blir man....

1 kommentar:

  1. Konfirmation var jag också på nyligen! Det var skoj :D

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin