2011-05-03

Once again.

Har städat och plockat, plockat undan och fixat som en galning i tre dagar nu. Gården jag bor på ska nämligen säljas och idag kommer mäklaren för att fotografera till försäljningen. Vi började redan i söndags, då karln min var snäll nog att klippa gräset medan jag rensade lite ogräs och annat. På kvällen kom J och körde med trimmer längs alla huskanter och rabatter mm.
Idag har jag bara städat hela dagen och plockat undan en massa saker för att det inte ska se överbelamrat ut.

Med 1,5h till godo så är jag nu äntligen klar!







Så nu får vi se vem som tar bäst bilder, jag eller mäklaren. ;)

3 kommentarer:

  1. Nej men usch, betyder det att ni måste flytta? :(

    SvaraRadera
  2. Roligt att se bilder på hur du bor. :) Jätte mysigt ju!

    sv; Jaa vilken tur att det smälte bort så fort :) hoppas det blir fint i helgen nu som dom lovat :) hörde att det skulle bli 17-18 grader iallafall.

    SvaraRadera
  3. Det verkar ju jättemysigt! Ni får väl köpa gården själva.
    /Benny

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin