2011-04-19

Fyra ben och två hjul

Igår var jag till Kenza efter skolan, vi gick en timmes promenad i vårsolen och myste. När vi tröttnade på att gå rakt fram på en tråkig grusväg, stack vi rätt ut i skogen och gick skogsvilt över stockar och genom buskage och allt möjligt. Kenza min lilla ängel, hon bara trampade på efter mig vart jag än gick och tvekade inte en sekund på att hoppa över vattenfyllda diken och annat tok. Vilken stjärna hon är.



Uppbunden mitt ute i skogen, sånt händer ibland!

När vi kom hem tog jag cykeln och rullade ner till Brasjön med Akilah, som tog årets första dopp. Det är så himla fint överallt nu så man vill bara vara ute och njuta hela dagarna!
Om vi rullade ner till sjön så var det annat när vi skulle hem. Att bo på ett berg är kanon för det mesta, men det suger verkligen när man ska cykla hem! Såna satans uppförsbackar.





Här hade Grodan Boll legat i som fan må jag säga!

Slutsats, vad skulle jag göra utan mina fyrbenta monster? Livet skulle vara bra tråkigt och ensamt utan dom. :)

3 kommentarer:

  1. Herregud vilka godingar! :D

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig miljö det verkar vara där du bor! Mysigt för både folk och fä!

    /Benny

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig miljö det verkar vara där du bor! Mysigt för både folk och fä!

    /Benny

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin