2011-04-16

Good vibrations.

Kört lowrider och grillat i solen, kanske kan kallas en helt ok lördag?
Jag älskar mitt liv när det är sol och fina bilar ute. Då är det fan värt att leva. :)


Skulle grilla hos Sara var det tänkt, men så låg ju hennes uteplats i skuggan så då tog vi våra grejer och gick över till en annan uteplats, tillhörande nån kille jag inte känner som inte var hemma. Sen gick vi även till Jimmy, som inte heller var hemma, och tog med oss hans bord. Kanon helt enkelt. Undrar vad grannarna tänkte...

Nu ska jag försöka ge mig på det här med att sova middag, eller sova kväll... eller nåt sånt där, sova i alla fall. Jag jobbar inatt nämligen och hur kul ska inte det bli?!
På en skala så är det nog ungefär så här kul:

0 |-----------x--------------------------------------| 10

4 kommentarer:

  1. Haha jag undrade vilka det var som bar bord! HAHA. Jag var nämligen hos min lillasyster och hälsade på en sväng (huset till vänster på bilden) då såg jag hur någon sprng runt och lyfte bord :)

    SvaraRadera
  2. Haha jaa jag var ju det :) mellan 13 & 18 :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket och detsamma! :D på jobbet.. haha :)

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin