2011-04-16

Plus one.

Vet ni vad som kom på posten idag?
En bröllopsinbjudan!!
Jag har drömt och väntat hela mitt liv på att få gå på bröllop, men alltid när någon i min släkt gifter sig så är det nåt litet hemligt bröllop som man får veta om i efterhand.
Så det är kanske inte helt förvånande att det inte är någon på min sida, utan min karls kusin som gifter sig. Och verkar gå all in också, tredagars med hotellvistelse för alla gäster, tvårätters, tårta, hotellfrukost.... Men GUD vad jag längtar!!
Så nu gäller det verkligen att hålla hårt i min älskade karl ända fram till juli. ;) Ska nog inte vara något problem alls!

Idag är jag lycklig. :)

3 kommentarer:

  1. ÅH vad roligt!!

    SvaraRadera
  2. Vackra du! :) Älskar ditt hår.

    sv; Ja så brukar jag också tänka, men jag brukar satsa ändå då jag hittar något som jag verkligen vill ha :) passar den inte så får jag sälja den vidare eller något :) men jag tror inte att det ska vara några problem då dom skrivit ut måtten :)

    SvaraRadera
  3. Har utmanat dig på bloggen :)

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin