2011-04-15

Today's a good day.

Den här dagen borde verkligen inte kunna bli annat än bra, för idag fick jag pizza till frukost! Eller fick och fick, det var helt och hållet min egen förtjänst.

Igår fick jag mitt digitala färdskrivarkort på posten. :) En sak jag undrar, är...


...varför det är en elefant på mitt truckkort? (Och även varför bilden blev åt fel håll när den var åt rätt håll nyss. Suck.)

Jag hittade en app till mobilen som gjorde mig till en äkta konstnär. Bara kolla hur fint jag redigerade den här bilden. :D

För att inte tala om den här:

Jag visade den för min karln igår kväll, hans respons var "Vad är det där?" Ja det ska jag tala om för dig, det är din flickvän när hon upptäcker att toalocket inte är nedfällt!!!
Haha nej, jag brukar faktiskt sätta mig och kissa fast ringen är uppe. Ja, både locket och ringen alltså.

1 kommentar:

Följ min blogg med bloglovin