2011-04-14

Miss Copycat.

Åååh vilken jävla kväll det blev då! Varmt och skönt och soligt. Vi var ut och fick nån form av ordning på hydraulerna på karlns cheva, sen tog vi en sväng på byn och spelade lite musik och mådde bra. Var och tittade på hans föräldrars nyköpta hus också. :)
Sen blev det pizzainköp och mys i soffan.

Jo, och så har jag varit lite copycat. Fick ett tips från Mikaela om att dom här tavlorna fanns på Dollarstore:

Gamla Volvos är ju något som ligger mig varmt om hjärtat, och karln kör ju Amazon - så det blev till å fynda. (Köpte tre olika tavlor alltså, dne tredje med en amma.)

Jag fick, eller nej, jag tog en klubba på pizzerian. :)


Akilah fick smaka... :) Sen somnade hon av ren utmattning.


Och nu är jag utmattad så nu ska vi sova. (Ja så går det till här i huset, är jag trött så ska vi sova.)

2 kommentarer:

  1. Awesome tavlor! Jag har hört mycket bra om Dollarstore. Stör mig som fan att den inte finns här nere i södra Sverige :(

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin