2011-04-21

Vilken stjärna.

Landade hos karln igår kväll eftersom vi fick ledigt från skolan idag. Inte mig emot. Vi for på kalas i Orsa med hans släkt, lika trevligt som vanligt.

Igår ringde en riktig stjärna på min 244.
- Hej jag ringer på 740in.
- Jag har tyvärr ingen 740 men jag har en 240 ute på annons.
- Jaha oj då läste jag nog fel. (Mmm läste fel kanske men det är ju en stor bild på en 240 i annonsen?)

 Inte vet jag vad ni ser men det här är inte en 740. (Hunden ingår ej.)

Vi bestämde att han skulle komma tidigt på fredag och titta. Idag vaknar jag av att telefonen ringer, svarar dock inte men får ett sms tre minuter senare:
"Jag står vid bilen nu. Vart är du?"
Jaha men hej och hå. Skrev tillbaka att vi bestämde ju fredag morgon.
"Jaha ett litet missförstånd då. Men jag har pengarna med mig. Kommer du?"
Icke. Jag sa att jag kan tyvärr inte förrän senare idag. Har ju planerat att byta däck på bilen först, och ta ur min baslåda och stereo. Det går tyvärr inte på en pisskvart.
"Ok men jag väntar, går och shoppar så länge. Hör av dig när du kommer tillbaka."

Suck. Så blev den här dagen allt annat än vad jag planerat. Ja ja lika bra att åka och hämta dom där däcken då...

2 kommentarer:

  1. Vilken trög människa! Men tur att du fick den såld ändå, även om det inte alls blev som du tänkt :S

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin